1 Împachetați toate articolele din ambalajul original. Articolele cumpărate ca seturi trebuie returnate în seturi.
2 Completați formularul de solicitare a returului atașat la comandă.
3 Atașați o copie a facturii de vânzare, specificați modalitatea de restituire (o comandă poștală sau un transfer în contul bancar).
4 Trimiteți coletul la adresa specificată de furnizor.
5 După ce ați trimis coletul, vă rugăm să ne informați despre aceasta trimițând un e-mail la furnizor si unul catre adresa: Returnări.
Clienții au dreptul să returneze orice articol cumpărat fără a defini motivul în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice din momentul primirii acestor articole de la Vânzător sau de la reprezentanții Vânzătorului. Articolele pot fi returnate dacă se păstrează proprietățile consumatorilor, etichetele din fabrică, starea gata de vânzare si orice alte reguli impuse de Furnizor.
Pentru a returna articolele, Clientii trebuie sa trimita copia dovezii de cumparare si sa completeze formularul de cerere de returnare. Dupa acceptul primit pentru a returna articolele cumparate, clientul v-a urma pasii descrisi mai sus.
Reguli privind returnarea și schimbul de articole cu defecte descoperite:
Clienții au dreptul să notifice Vânzătorului orice defecte descoperite și să solicite să le rectifice în termen stabilit de catre Furnizor, de la momentul primirii articolelor de la Vânzător sau de la reprezentanții Vânzătorului. Singura excepție sunt defectele cauzate de manipularea necorespunzătoare a articolelor de către Client.
Clienții au dreptul să refuze să ia obiecte și să solicite rambursarea banilor. În acest caz, articolele trebuie returnate Vânzătorului, iar proprietățile articolelor cumparate, etichetele din fabrică, condițiile gata de vânzare sa fie păstrate si in orice alte conditii stabilite de catre Furnizor.
Pentru a returna articolele, trebuie să trimiteți copia dovezii de cumpărare și să completați formularul de solicitare a returului.
Politica noastră de returnare și rambursare este descrisă mai sus. Conform legii, Furnizorii au obligația legală de a-și posta politica de rambursare. Dacă un Furnizor nu postează nicio politică de returnare, legea prevede că obligatia Furnizorului este sa accepte returnări în termen de 14 zile de la cumpărare.
La BigCart.ro, credem în parteneriate solide și în susținerea producătorilor talentați care aduc la viață produse inovatoare și de calitate. Suntem aici pentru a vă oferi o platformă extinsă, dedicată promovării și vânzării produselor voastre, și astfel să contribuim împreună la succesul afacerii voastre.
La BigCart.ro, am creat un mediu favorabil dezvoltării afacerii tale, oferind comisioane extrem de mici, astfel încât tu să profiți la maxim de succesul tău. Cu noi, fiecare vânzare contează, iar beneficiile rămân în buzunarul tău.
© 2004 - 2025 CRIS PROVIDING SERVICES SRL. Design & Implementare Seonid Studio Design by EnergoThemes - CS-Cart Themes