Plata și Livrarea

LIVRAREA

Costul și timpul de livrare al comenzii dvs. sunt estimate online la finalizare.

Estimarea se efectuează în funcție de greutatea articolelor și de destinația lor.

 

Vom livra comanda dvs. în orice loc din România. Timpul de livrare estimat este intre 1-10 zile de la confirmarea plății. Timpul de livrare mai mare de 2 zile este estimat pentru produsele expediate din Uniunea Europeană. Acesta poate fi de pana la 10 zile.

METODE DE EXPEDIERE

Un curier vă poate livra comanda chiar la ușă.

 La primirea coletului verificați ca produsul sa nu fie deteriorat. 

  1. Unde primesc comanda?

Coletul va fi livrat la adresa pe care ati furnizat-o in formularul de comanda.

  1. Cand voi primi comanda?

Comenzile plasate dupa ora 15:00, vor fi predate curierului urmatoarea zi lucratoare.

Termenul de livrare este de 2-3 zile lucratoare de la procesarea comenzii, iar livrarea urmand a fi efectuata in termenul prevazut de art. 18  din OUG nr. 34/ 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative. In cazuri exceptionale, de exemplu conditii meteorologice nefavorabile, livrarea in zone greu accesibile sau in perioade foarte aglomerate din an (Black Friday, Craciun, etc.), livrarea poate suferi intarzieri. Comanda se considera valabila numai dupa ce societatea confirma clientului prin e-mail sau telefon posibilitatea onorarii acesteia.

  1. Cum primesc comanda?

Comanda dvs. va fi livrata la adresa de livrare  indicata de dumneavoastra in comanda, prin intermediul urmatoarelor firme de curierat:

1. SAMEDAY

In ziua livrarii coletului, agentul companiei de curierat va contacta utilizatorul prin SMS sau telefonic pentru a indica intervalul de livrare. In cazul in care agentul companiei de curierat nu reuseste contactarea utilizatorului, acesta va mai proceda la fel urmatoarele 2 zile lucratoare successive.

Dupa expirarea acestui termen, coletul dvs va fi returnat catre vanzator si livrarea comenzii va fi anulata.

Costul livrării și al returului produsului(produselor) comandat(e), va fi suportat integral de către  cumparător. 

  1. La primirea coletului

La momentul livrarii, clientul se obliga sa verifice starea coletului si sa semnalzeze curierului orice obiectiuni legate de calitatea ambalajului. Neformularea niciunei asemenea obiectiuni din partea clientului, echivaleaza cu acceptarea fara rezerve a respectivei comenzi. Orice alte sesizari efectuate ulterior receptionarii coletului nu vor fi luate in considerare, BigCart.ro neputand fi facut responsabil in legatura cu calitatea serviciilor de curierat.

BigCart se angajeaza sa raspunda tuturor cererilor si reclamatiilor in maximum o zi lucratoare de la primirea acestora.

Plată

 

Plata poate fi acceptata și prin curier la livrare.

 

Plătiți cu cardul Visa sau Master Visa, poate fi acceptata chiar la livrare - dacă serviciul de curierat folosește  terminal de plata. 

 

Verificați ca produsul sa corespunda cu datele înscrise în factura emisa de către vânzător. 

 

Plata fără numerar . Această metodă este cea mai raspandita. Plasați o comandă, plătiți-o și contactați-ne pentru a cunoaște data livrării comenzii.

Plata prin telefon mobil