Bine ați venit pe Marketplaceul BigCart.ro!

Ce este Multi-Vendor?

Multi-Vendor este o platformă independentă care  permite fiecărui furnizor să creeze o piață de vânzare online a produselor cu un management propriu si cont de administrare separat.

În Multi-Vendor, furnizorii independenți își pot vinde produsele printr-o singură vitrină.






1.300 de piețe sunt construite cu Multi-Vendor în întreaga lume ceea ce o face cea mai populară soluție pentru mall-urile online.


Jucați pe platforma  noastră online. Plasați comenzi, adăugați produse, modificați setările pentru a vedea cum funcționează multi-furnizori.

Dacă aveți întrebări, vă vom ajuta cu plăcere. Simte-te liber, contact us!


Platforma modernă dedicata vânzărilor online a produselor provenite de la mai mulți vânzători. Permite accesul a mii de vânzători(producători, distribuitori, etc), în vederea expunerii și vânzării produselor pe site, printr-un panou de administrare dedicat.

In cele ce urmeaza va supunem atentiei  avantajele oferite de platforma online bigcart.ro:

Fiind FULL RESPONSIVE platforma bigcart.ro este perfect functionala pe toate device-urile. 

Sistem avansat de plăți pentru furnizori

În Multi-furnizor, puteți utiliza plăți automate sau manuale ale furnizorilor.

Exista posibilitatea de a gestiona Produse comune pentru toti vânzători

Cu funcția Produse obișnuite pentru furnizori, vânzătorii își pot seta prețurile și cantitatea. Desigur, exista libertatea de a permite furnizorilor  să își adauge și produsele proprii.

Funcția Produse obișnuite pentru furnizori adaugă un tabel de comparație la o pagină de produs. Dacă un produs este vândut de mai mulți furnizori, un client poate compara prețurile și alege cea mai buna listare.

In momentul de fata platforma functioneaza cu adaugarea produselor de catre vanzatori.

Planuri de furnizori configurabili

În sistemul  multi-furnizor , avem create planuri flexibile de abonare pentru furnizori cu condiții și limitări diferite.

Un nou furnizor alege doar opțiunea cea mai potrivită. 

Mai multe niveluri de acces administrativ

Lasă-ți angajații să-și asume îndatoririle în timp ce ești angajat în lucruri fundamentale.

Funcționarea unei  piețe la scară largă este mult mai ușoară atunci când delegați anumite sarcini membrilor personalului. Platforma  Multi-furnizor permite înregistrarea angajaților și setarea nivelurilor diferite de acces la panoul de administrare.

 

Sistem flexibil de omologare a produselor

Gestionarea produsului este simplă și eficientă. În  Multi-Vendor, aprobarea produsului este flexibilă și utilă în același timp. Avem  3 opțiuni:

  • Permite furnizorilor  să prezinte produse fără moderare.
  • Verificam fiecare produs adăugat de furnizori.
  • Permitem anumitor furnizori să adauge produse fără moderare.

În plus, putem alege fie să aprobam actualizările produsului, fie să permitem furnizorilor să actualizeze detaliile produsului fără moderare.

 

Sistem avansat de gestionare a comenzilor

Oferim clienților  cel mai convenabil proces de efectuare a plăților. Platforma de comerț electronic va conține mii sau milioane de produse. Ce se întâmplă dacă un client comandă 2 produse de la diferiți furnizori?

În mai  mulți furnizori, clienții nu trebuie să plaseze mai multe comenzi pentru a cumpăra bunuri de la mai mulți furnizori. Plasează o singură comandă și fac o singură plată în acest caz.

Din partea panoului de administrare, sunt create 2 comenzi separate și fiecare vânzător poate vedea o comandă care conține doar produsele sale.

 

 

Panou vânzător separat

 

Fiecare furnizor va avea un panou de administrare separat. Acesta permite furnizorilor să își gestioneze propriile setări și produse.

Panourile de administrare includ exact ceea ce au nevoie de vânzătorii pentru a controla si gestiona foarte usor vanzarea produselor. Vânzătorii nu pot interveni între ei.

Panoul de administrare ofera posibilitatea de a:

  • Gestiona comenzile, produsele, filtrele, opțiunile și funcțiile
  • Adăuga administratorii furnizorilor cu niveluri de acces diferite la panoul de administrare
  • Adăuga diferite pagini informaționale, sondaje, formulare și link-uri
  • Vizualiza soldul contului furnizorului
  • Stabili metode de expediere și taxe
  • Alege moneda și limba
  • Importa sau exporta produse și comenzi

 

Mini magazin separat pentru fiecare vânzător

Platforma online permite vânzătorilor de a avea un micro-magazin URL-ul micro-magazinului conține numele companiei vânzătorului. Micro-magazinul poate fi promovat ca magazin separat în sine.

Micro-magazinul conține:

  • descrierea companiei furnizorilor
  • siglă
  • produse
  • filtru de produs pentru articolele vanzatorului
  • filtru pe categoriile care contin doar produsele vanzatorului
  • numai produse ale furnizorului care detine acest micro-magazin
  • pagina checkout

Vanzatorii pot seta micro magazinul in cateva minute.(politica de confidentialitate, retur, transport, etc)

 

 

Calcule de expediere în timp real și manual

 

Vânzătorii pot utiliza 8 metode de expediere de renume mondial pentru calculele de expediere în timp real . Nu este nevoie să căutați suplimente sau să efectuați o integrare. Aceasta este funcționalitatea implicită a mai multor furnizori .

În afară de calculele de expediere în timp real , vânzătorii își pot seta propriile metode de expediere manuală. Sistemul este destul de flexibil: taxele de transport pot depinde de locația clientului, costul total al comenzii, greutatea și chiar numărul de articole din comandă.

 

Comunicare client-vânzător

Permitem clienților să trimită mesaje vanzatorilor bigcart.ro. Doar nu poți ști totul despre fiecare produs de pe piața ta. Iar clienții au adesea întrebări. Conectam clienții cu vanzatorii, astfel încât acesta din urmă să poată răspunde la întrebările clientului despre un produs.

Cu funcția de comunicare între clienți și vanzator, clienții pot trimite un mesaj vanzatorilor chiar de pe pagina produsului. Face produsele mai atractive pentru cumpărare și ajută la transformarea vizitatorilor în clienți plătitori.

 

 

Comentarii și recenzii

Aducem vânzările la un nou nivel cu conținut generat de utilizator.

Recenziile sunt cruciale pentru orice afacere care îi pasă de reputația sa. Recenziile clienților îi ajută pe vânzători să obțină un credit echitabil și să obțină o imagine bună în opinia clienților. Recenziile influențează vanzatorii și, astfel, veniturile direct.

bigcart.ro oferă sistemul de feedback și recenzie cu un rating interactiv de stele. Clienții pot comenta și evalua furnizorii, produsele, categoriile și comenzile.

Recenziile pozitive plătite sunt inutile, deoarece clienții doresc să vadă opinii sincere despre vânzători și produsele lor. Având în vedere acest lucru, am făcut astfel încât comentariile și recenziile în  bigcart.ro să fie moderate de administratorul magazinului, nu de vanzatori.

 

Soldul contului vânzător, rapoarte și statistici de vânzări

  

Oferim vanzatorilor inscrisi pe platforma bigcart.ro, un instrument avansat de analiză. Cu software-ul coșului de cumpărături multi-vânzători , vânzătorii  pot vizualiza statistici detaliate despre vânzări. Ca și administratorul magazinului, vânzătorii pot vizualiza diagrame grafice sau tabulare.

În plus, vânzătorii își pot vizualiza soldul contului pentru a urmări toate plățile și comisioanele luate de administratorul magazinului. Vânzătorii pot examina, de asemenea, statisticile privind veniturile și cheltuielile: total și pe perioadă.

 

Editor de proiectare pentru furnizori

Permitem furnizorilor  să creeze un design unic pentru micro-magazinele lor. Micro-magazinele furnizorilor  nu trebuie să arate exact la fel. Putem permite furnizorilor  să modifice culorile, fonturile, fundalurile și aspectul micro-magazinelor lor.

Ce se întâmplă dacă piața  este în alb și negru și unul dintre furnizorii  vinde lucruri de petrecere? Schema de culori nu arată ca o potrivire pentru produsele de petrecere. Utilizând editorul de design și aspect integrat, vânzătorul poate configura cu ușurință o schemă de culori și stilul magazinului.

 

 

Import Export

  

Economisim timpul vanzatorilor pentru dezvoltarea afacerii. Gestionarea produselor este simplă și eficientă. Platforma bigcart.ro permite vânzătorilor să-și exporte/importe produsele în format CSV în/din baze de date externe. De exemplu, software de contabilitate.

 

Editarea produsului în vrac

  

În afară de importul în vrac, vânzătorii își pot edita în masă produsele cu 45 de parametri de produs. De exemplu, descriere, meta-cuvinte cheie sau cantitate. Această funcționalitate de editare a produselor Bulk  va ușura viața vânzătorilor.

 

Cautare Avansata

Simplificam rutina zilnică a vânzătorilor. Procesarea comenzilor va fi mult mai eficientă cu instrumente de căutare avansate furnizate de  platforma bigcart.ro . Chiar dacă există mii de articole, diverși parametri de căutare  vor ajuta vanzatorii să localizeze cu ușurință produsele sau comenzile.

 

Solicitări de apeluri

 

Oferim modalități alternative de procesare a comenzilor. Pentru a simplifica procesul de comandă pentru clienți, vânzătorii pot primi solicitări numite „Cumpărați acum cu 1 clic ”. Când un client face clic pe „Cumpărați acum cu 1 clic ” pe pagina cu detalii despre produs, se creează o nouă comandă cu starea „În așteptare a apelului” pentru vanzator.

 

Comandați notificări prin e-mail

 

Evitați întârzierile cu prelucrarea comenzii și expediere. Prin notificări automate prin e-mail, fiecare vanzator primește un e-mail instantaneu despre noi comenzi.

 

 

 

Șabloane de pagini cu mai multe produse

 

Creați un număr nelimitat de șabloane pentru paginile de produse pentru a le diversifica. De exemplu, un vânzător care vinde bijuterii va alege probabil un șablon de produs cu o imagine de produs mare pentru a arăta în detaliu articole mici. Iar vanzatorii care vând piese auto pot prefera o descriere mai mare a produsului.

 

Pagini informative pentru furnizori

  

Permitem furnizorilor să adauge conținut diferit. Pe platforma bigcart.ro, vânzătorii pot crea nu numai produse, dar pot publica pagini cu texte, imagini și videoclipuri. De asemenea, pot adăuga sondaje și formulare, cum ar fi formularele de contact.

 

Programe de loialitate

 

Încurajați clienții să cumpere mai mult și să facă cumpărături în mod regulat. Cu platforma bigcart.ro, vânzătorii pot lansa programe de fidelizare printr-un sistem  încorporat de „Recompense puncte”. Acesta permite clienților să câștige și să cheltuiască puncte pentru achiziții.

De asemenea platforma bigcart.ro pune la dispozitia clientilor si a vanzatorilor modulul de "Certificate cadou"

Conform Web Retailer, companiile online care au sistem  încorporat de „Recompense puncte” generează venituri mai mari cu 50% decât vânzătorii similari cu o bază fara sistem  încorporat de „Recompense puncte”.

 

Controlul stocurilor, notificări stoc scăzute

 

Platforma bigcart.ro ofera vanzatorilor un control absolut asupra inventarului catalogului. Vânzătorii pot urmări inventarul produsului cu opțiuni pentru a urmări numărul exact de articole pe stoc.

Vanzatorii își pot schimba, de asemenea, setările de control al stocului în „Urmăriți fără opțiuni”. În plus, vanzatorii pot să dezactiveze urmărirea stocurilor dacă un vanzator nu are nevoie de el.

Ce se întâmplă dacă un produs nu este pe stoc? Vânzătorii pot:

  • ascunde produse din stoc
  • permiteți clienților să cumpere în avans
  • permiteți clienților să se înscrie pentru o notificare pentru a afla când produsul este din nou disponibil

Și pentru a reîncărca în timp, vânzătorii primesc notificări de stocuri reduse.

 

Termenii și condițiile furnizorului

Ține cont de problemele legale. Platforma bigcart.ro permite vânzătorilor să specifice termenii și condițiile pentru care clienții să fie de acord cu cumpărarea produselor de pe site-ul bigcart.ro, politica de returnare a articolelor cumparate de catre client, GDPR, etc., prin crearea de pagini specifice.